G-Class

Δυνατός χαρακτήρας από το 1979. Γνωρίστε τη μοναδική ιστορία της Mercedes-Benz G-Class.

Εκτός δρόμου.

Βρίσκει πάντα το δρόμο της.

 

 

 

Δοκιμασμένη στο Schöckl.

Εκεί όπου η G-Class κάνει τα πρώτα της βήματα – εδώ και περισσότερα από 37 χρόνια. Σε μια δοκιμαστική διαδρομή που είναι τόσο ασυνήθιστη όσο το ίδιο το αυτοκίνητο: στο Schöckl, στο Graz.

Απαραίτητο τεστ για κάθε G-Class.

5,6 χιλιόμετρα εξαιρετικά ανώμαλου δρόμου. Ανηφόρες έως και 100 %. Πλάγιες κλίσεις έως και 54°. Βράχια που υψώνονται ένα μέτρο πάνω από το δρόμο. Ογκώδεις κορμοί δέντρων παραταγμένοι στη σειρά. Κανένα άλλο όχημα δεν θα μπορούσε να αντεπεξέλθει σε αυτό το έδαφος – με αυλάκια, πέτρες, χαλίκια και αναχώματα. Είναι το βουνό του Graz ύψους 1.445 m – το Schöckl. Κάθε G-Class πρέπει να αντέξει στη δοκιμασία πολλών χιλιάδων χιλιομέτρων στην πατρίδα της. Και κάθε φορά που με εξελίσσεται, ανεβαίνει ξανά στο βουνό. Μόνο εάν οι άξονες, το πλαίσιο, το αμάξωμα, το σύστημα μετάδοσης κίνησης και τα μηχανικά συγκροτήματα αντέξουν περισσότερο από τους οδηγούς, κερδίζει την έγκριση «ελεγμένη στο Schöckl και έτοιμη για παραγωγή».

 Ένα δραστήριο αυτοκίνητο για δραστήριους ανθρώπους. 

Τα βασικά πλεονεκτήματα της G-Class είναι η άνευ όρων λειτουργικότητα και πρακτικότητά της. Σχεδιασμένη για χρήση σε πολύ ανώμαλο έδαφος, η G εντυπωσιάζει με την αξιοπιστία, τη στιβαρότητα και τις μοναδικές επιδόσεις της στην οδήγηση εκτός δρόμου – ανεξαρτήτως συνθηκών. Έτσι, η G-Class γίνεται ο απολύτως απαραίτητος σύντροφος για το στρατό, τις οργανώσεις ανθρωπιστικής βοήθειας, τη βιομηχανία και τις τοπικές κοινωνίες.

Ακάθεκτη προς το παγκόσμιο ρεκόρ.

 Η Mercedes-Benz 300 GD του Gunther Holtorf αποδεικνύει με θεαματικό τρόπο τις αξεπέραστες εκτός δρόμου οδήγηση επιδόσεις της G-Class.

Η περίσταση απαιτεί ακλόνητη αυτοπεποίθηση.

 Και βαθιά εμπιστοσύνη στις ικανότητες μιας G-Class. Αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χιλιόμετρα. Αντικατάσταση αναλώσιμων εξαρτημάτων πριν χαλάσουν. Όλα τα υπόλοιπα η G-Class τα δέχεται με στωική καρτερικότητα. Ακόμα και όταν, λόγω εξοπλισμού αποστολής και διάσωσης, τροφίμων, εφεδρικών τροχών και μπιτονιών, λειτουργικών υγρών, εργαλείων και ανταλλακτικών, η ζυγαριά δείχνει 3,3 τόνους – 500 κιλά περισσότερα από το επιτρεπόμενο βάρος. Κανένα πρόβλημα για τον 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα ισχύος 65 kW (88 hp). Άλλωστε είναι ζήτημα τιμής για τη G-Class να μην ταράζεται ούτε από τις κλιματικές προκλήσεις του πλανήτη – είτε πρόκειται για την ανελέητη, καυτή ζέστη της ερήμου, τη διαπεραστική υγρασία της ζούγκλας ή το τσουχτερό κρύο της Αρκτικής.

Εντός δρόμου.

Δεν εντυπωσιάζεται. Δεν παρεκκλίνει από την πορεία της. Προχωράει ακάθεκτη.

 

 

 

Σχεδίαση.

Γωνίες και ακμές στο βασικό εξοπλισμό.

 

 

 

Πιλότος απόστασης
DISTRONIC.

Το καινοτόμο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης υποστηρίζει αυτόματα τον οδηγό στη διατήρηση απόστασης ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα, και τον ξεκουράζει κατά την οδήγηση σε μακρινές διαδρομές καθώς και σε κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Το σύστημα προειδοποιεί οπτικά εάν μειωθεί η απόσταση ασφαλείας και ηχητικά σε περίπτωση κινδύνου πρόσκρουσης. Κατά την προσέγγιση σε όχημα που κινείται πιο αργά, η κανονική απόσταση τηρείται μέσω επέμβασης στον κινητήρα, τα φρένα ή το κιβώτιο ταχυτήτων.

Σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας.

Το σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ μικρής εμβέλειας. Εάν το σύστημα αναγνωρίσει κάποιο όχημα στη “νεκρή γωνία”, αυτό υποδεικνύεται στον οδηγό με ένα κόκκινο τρίγωνο στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη.
Τα αυτοκίνητα που προσπερνούν, εμφανίζονται αμέσως μόλις εισέλθουν στη ζώνη επιτήρησης, περίπου 3,5 m στο πλάι δεξιά και αριστερά από την κολόνα B και 3 m από το πίσω μέρος του οχήματος. Το σύστημα λειτουργεί σε ταχύτητες από 30 km/h έως 250 km/h.

Το κέντρο ελέγχου σας για υψηλές απαιτήσεις.

Πλοήγηση, τηλέφωνο, ήχος, βίντεο ή διαδίκτυο – με το σύστημα χειρισμού και ενδείξεων COMAND Online έχετε τον απόλυτο έλεγχο και άμεση πρόσβαση σε όλα τα μέσα. Ο χειρισμός είναι απλός και διαισθητικός.
Η πλοήγηση από σκληρό δίσκο με ρεαλιστική, τοπογραφική απεικόνιση των χαρτών λαμβάνει υπόψη τις τρέχουσες πληροφορίες για την κυκλοφορία. Σε συνδυασμό με το αντίστοιχο κινητό τηλέφωνο είναι δυνατή η χρήση των Mercedes-Benz Apps, όπως αναζήτηση σημείων ενδιαφέροντος, καιρός ή διαδικτυακό ραδιόφωνο, στη διάρκεια της διαδρομής.

Ασφαλής είσοδος και έξοδος από θέσεις στάθμευσης.

Η ηλεκτρονική υποβοήθηση στάθμευσης επιβλέπει την μπροστινή και πίσω περιοχή κατά τους ελιγμούς σύμφωνα με την αρχή λειτουργίας του σόναρ και προειδοποιεί τον σε περίπτωση κινδύνου σύγκρουσης.
Ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος υπολογίζει την απόσταση ανάμεσα στο εμπόδιο και το αυτοκίνητο με τη βοήθεια των σημάτων υπερήχων. Μόλις αναγνωριστεί κάποιο εμπόδιο εντός αυτών των περιοχών, ενεργοποιούνται αρχικά τα οπτικά και στη συνέχεια τα ηχητικά στοιχεία προειδοποίησης.

Εκδόσεις

G 350 d

Κυβισμός

Ισχύς

Κατανάλωση Καυσίμου

Επιτάχυνση

G 500

Κυβισμός

3.982 cc

Ισχύς

310 (422) / 5250 - 5500

Κατανάλωση Καυσίμου

11.5-12.1 l/100km

Επιτάχυνση

5.9 s

Test Drive με την νέα G-Class



Κλείστε online Test Drive τώρα

Σχεδίαση αυτοκινήτου.


Η G-Class δεν χρειάζεται δρόμους. Χαράσσει πάντα τη δική της διαδρομή, καθώς, εκεί που οι άλλοι τα παρατάνε, αυτή μόλις ξεκινά.

• 100 % Ικανότητα αναρρίχησης
• Έως 60 cm βάθος διέλευσης
• Έως απότομη ανηφόρα 24° – Γωνία κλίσης
• Έως 30° Γωνία ανάβασης εμπρός και πίσω.
• Απόσταση από το έδαφος από τα 23,5 cm και πάνω